Urasuunnittelu opintojen aikana -luento to 7.11.2019 klo 16.15 / A3

Opintojen suunnittelun ohella omaa osaamista kannattaa peilata matkan varrella suhteessa työelämään. Opiskeluvalintojen punninta ja suunnitelmallisuus opintojen aikana toimivat hyvänä pohjana vielä valmistumisen jälkeenkin. Monialaisella luennolla avataan näkökulmia oman osaamisen systemaattiseen tunnistamiseen jo opintojen aikana. Koulutuksessa käsitellään opinnoissa syntyneen osaamisen tunnistamista työelämätaidoiksi.

Urasuunnittelu opintojen aikana -luentokoulutus
Aika: to 7.11.2019 klo 16.15 – 18
Paikka: sali A3, Päätalo, keskustakampus

Asiantuntijuuteen kasvu alkaa ja jatkuu opintojen aikana. Näkökulmana on erityisesti generalistialat eli alat, jotka eivät itsessään valmista tiettyyn ammattiin. Työelämäasiantuntijoiden järjestämän eri alojen opiskelijoille yhteinen luentotilaisuus on tarkoitettu kaikille eri alojen opiskelijoille, joille opintojen, oman tulevaisuuden ja uramahdollisuuksien suunnittelu on ajankohtaista.

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kouluttajina toimivat Tampereen yliopiston työelämäasiantuntijat Reeta Lehmusoksa ja Terhi Erkkilä.

Lisätietoa: uraohjaus.tau[at]tuni.fi