Hakemuksella ja ansioluettelolla haastatteluun -luento to 21.11.2019 klo 16.15 / A3

Onko harjoittelupaikan tai osa-aikatyön hakeminen suunnitteilla tai oletko siirtymässä työelämään? Hakemuksella ja ansioluettelolla edetään haastatteluun -ja työnhakua tehdään näiden ohella monien eri väylien kautta. Työelämäasiantuntijoiden pitämällä keskustelevalla luennolla avataan näkökulmia oman osaamisen tehokkaaseen viestintään työnhaussa.

Hakemuksella ja ansioluettelolla haastatteluun -luentokoulutus
Aika: to 21.11.2019 klo 16.15 – 18
Paikka: A3 -sali, Päätalo, keskustakampus

Riittävä ja samalla tiivis kerronta omasta osaamisesta ja viestin suuntaaminen vastaamaan työnantajan tietotarvetta tukee rekrytoijan päätöksentekoa valinnan hetkellä.

Luento on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, joille työnhaun kysymykset ovat ajankohtaisia, oli kyseessä sitten harjoittelupaikan haku, tulevan kesätyöpaikan haku tai työnhaku valmistumisen jälkeen. Luennolla aihetta lähestytään erityisesti generalistien näkökulmasta, eli ns. ei tiettyyn ammattiin valmistavien opintojen kautta.

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kouluttajina toimivat Tampereen yliopiston työelämäasiantuntijat Reeta Lehmusoksa ja Terhi Erkkilä.

Lisätietoa: uraohjaus.tau[at]tuni.fi