Ota urapolkuasi haltuun! Puheenvuoroja urasuunnittelusta

Käsiin maalattu maapallo kuvaa monia mahdollisuuksia

Puheenvuorot käsittelevät urasuunnittelun teemoja korkeasti koulutettujen laaja-alaisten osaajien eli generalistien näkökulmasta. Näkökulmina osaamisen viestintä, tulevaisuuden työmarkkinat, LinkedInin hyödyntäminen, haastatteluun valmistautuminen ja työelämän juridiset pelisäännöt. Nyt voit kuunnella sisältöjä omaan tahtiisi Moodlesta!

Tervetuloa tutustumaan Ota urapolkuasi haltuun! – koulutussisältöihin

Voit tutustua koko koulutuspäivään tallenteiden ja materiaalien avulla, tai valita itsellesi juuri nyt ajankohtaiset teemat. Kynä ja paperi voivat olla tarpeen, koska asiantuntijoiden puheenvuorot sisältävät myös tehtäviä -tässä on mainio tilaisuus jäsentää urasuunnittelusi eri puolia ja poimia itsellesi sopivimmat näkökulmat!

Puheenvuorojen teemat

* Puheenvuoroihin orientoituminen
* Tulevaisuuden työelämä, generalistit ja työllistyminen
* Osaamisen tunnistaminen ja siitä viestiminen
* LinkedIn eli ammatillisen median hyödyntäminen
* Haastatteluun valmistautuminen
* Työelämän juridiset pelisäännöt

Kouluttajat

Työelämää ja urasuunnittelua tukeva koulutuspäivä järjestettiin Tampereen yliopiston Työelämäpalvelujen ja Yhteiskunta-alan korkeakoulutettujen (YKA ry) yhteistyönä 25.2.2020 ja kouluttajina toimivat YKA ry:n asiantuntijat yhteisösuunnittelija Marjo-Rita Juntunen, osaamispalveluiden asiantuntija ja uravalmentaja Heini Hult-Miekkavaara ja lakiasiantuntija Antti Salokoski. Kaikki päivän sisällöt löytyvät omina tallenteinaan kunkin teeman kohdalta.

Mistä löydät sisällöt?

Löydät kaikki sisällöt Moodlesta kurssialustalta, suora linkki Moodleen.
Tai vastaavasti Moodlesta hakusanalla: Ota urapolkuasi haltuun! Puheenvuoroja urasuunnittelusta
Et tarvitse erillistä kurssiavainta kirjautuaksesi jaksolle.

Huom! Jos et pääse tällä hetkellä Moodleen (vaikkapa valmistuttuasi tai opiskeluoikeuden ollessa tauolla), voimme toimittaa sinulle suorat linkit puheenvuorojen videot tallenteisiin -ilmoitathan toiveesi tällöin sähköpostitse uraohjaus.tau(a)tuni.fi

työelämäasiantuntija I uraohjaaja Terhi Erkkilä

uraohjaus.tau(a)tuni.fi