Miten tunnistan ja sanoitan osaamiseni työnhaussa? -valmennus ma 22.2.2021 klo 15-16:30

Pohditko mitä osaamista työnhaussa tarvitaan, miten omaa osaamista voi tunnistaa ja miten siitä kannattaa kertoa? Tule mukaan yliopiston Urapalvelujen järjestämään valmennukseen, jossa keskustellaan itsetuntemuksen hyödyistä työnhaussa.

Valmennuksessa tutkitaan ja jäsennellään omaa osaamista sekä jaetaan kokemuksia. Iltapäivän aikana keskustellaan myös miten omaa asiantuntijuuden tunnetta voi vahvistaa. Valmennus on vuorovaikutteinen ja sisältää harjoituksia.

Urapalvelut järjestää helmi-maaliskuussa myös muita työnhakua tukevia valmennuksia. Seuraa ilmoittelua tuni.fi/urasuunnittelu

Toteutus

Valmennus pidetään Zoomissa ma 22.2.2021 klo 15-16:30.

Ryhmä on täynnä. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ryhmään valitaan 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Valmennukseen valituille lähetetään vahvistus ja Zoom linkki ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Loput ilmoittautuneet jäävät varasijalle.

Mikäli et ilmoittautumisesta huolimatta pääsekään osallistumaan, niin pyydämme sinua kertomaan siitä meille, uraohjaus.tau(a)tuni.fi. Näin voimme antaa paikan seuraavalle jonossa.

Kenelle

Valmennus on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen tutkinto-opiskelijoille, joille työnhaun kysymykset ovat ajankohtaisia. Koulutuksessa keskitytään tarkastelemaan teemoja yleisellä tasolla, ei minkään tietyn alan tai ammatin näkökulmasta.

Valmentaja ja lisätietoa

Valmentajana toimii uraohjaaja Sini Sirén.
Lisätietoa uraohjaus.tau(a)tuni.fi ja tuni.fi/urasuunnittelu

Työnhakusi tueksi myös Moodle Urasuunnittelun itseopiskelumateriaali ja JobTeaser

Tervetuloa mukaan tilaisuuteen!

Valmennus on tarkoitettu kaikille Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, jotka kokevat valmennuksen kysymykset itselleen ajankohtaisiksi. Tilaisuus on maksuton, eikä siitä saa lähtökohtaisesti opintopisteitä.